چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سمینار علما و زاکرین امامیه پاکستان در کراچی برگزار شد

حوزه/ سیمنار علما و ذاکرین از طرف  هیئت ائمه مساجد و علمای امامیه پاکستان در کراچی با حضور روحانیون و دانشمندان برجسته برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، پس از تفرقه افکنی دشمنان اسلام در میان مسلمانان پاکستان سیمنار علما و ذاکرین از طرف  هیئت ائمه مساجد و علمای امامیه پاکستان در کراچی برگزار شد.

در این سمینار روحانی معروف پاکستان حجت الاسلام والمسلمین سید شهنشاه حسین نقوی، حجت الاسلام سید باقر عباس زیدی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین  پاکستان، حجت الاسلام  شبیر میثمی عضو ارشد شورای علمای شیعه پاکستان و دیگر ائمه جمعه و علمای و ذاکرین شهر کراچی حضور داشتند.

حجت الاسلام شهنشاه نقوی گفت: ما همیشه به صحابه احترام گذاشتیم و توهین به صحابه و امهات المومنین را محکوم کردیم اما نمی توانیم بنی امیه را تعظیم کنیم و نخواهیم کرد.

حجت الاسلام سید شهنشاه حسین نقوی در ادامه سخنرانی خود در این سمینار گفت: ما برای وحدت مسلمانان در پاکستان قربانبان زیادی داده ایم، و ان‌شاءالله در دفاع از کشور هم در اولین صف خواهیم بود. ما توسط این سیمنار به نهاد های امنیتی و دولتی کشور اعلام می کنیم که  فعالیت های غیر ضروری سفیر یک کشور عربی در پاکستان بیسار نگران کننده است و باید او را زیر نظر داشته باشند.

وی افزود: ما همیشه برای اتحاد بین المسلمین قربانی دادیم اما در کشور یک گروه است که اقدام به تکفیر می کند. به کسانیکه امروز به شیعه کافر می گویند می‌توانیم اثبات کنیم که بسیاری از صحابه رسول خداوند شیعه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha