پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با گرامیداشت یاد شهدای ۱۷ شهریور گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر از خودگذشتگی آنها نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و نظام طاغوتی و آن ظلم و جور و ذلت برای مردم عزیز کشورمان ادامه داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، امروز در ابتدای درس آیات الاحکام که در سالن نمازخانه مرکز خدمات برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۷ شهریور گفت: ما مدیون شهدا هستیم و اگر از خودگذشتگی آنها نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و نظام طاغوتی و آن ظلم و جور و ذلت برای مردم عزیز کشورمان ادامه داشت.
وی گفت: با گذشت سال‌ها از نظام طاغوتی طبیعی است که مقداری آن دوران را فراموش کنیم و البته دشمنان و رسانه‌های غربی در تلاشند وضعیت کشور را سیاه نمایی کنند.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: خداوند مکرراً در قرآن تأکید کرده است که «اذکرو نعمت الله ...؛ نعمت‌های خداوند را یادآوری کنید و از غفلت بیرون بیایید.»

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که در دوران ستم‌شاهی، کشور ما عزتی نداشت و مردم از نظر معیشتی مشکلات بسیاری داشتند؛ ما نعمت‌هایی که با انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم را باید یادآوری کنیم و قدر این عزت و سربلندی را بدانیم.

گفتنی است: کلاس درس خارج فقه حجت الاسلام و المسلمین مدنی روزهای شنبه تا دوشنبه و کلاس درس آیات الاحکام حجت الاسلام و المسلمین ربانی روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۷:۱۵ تا ۸ صبح در سالن نمازخانه مرکز خدمات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha