پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در مازندران

حوزه/ دفترحضرت آیت الله نوری همدانی به منظورانجام کارهای فرهنگی و پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره مسائل دینی در مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دفترحضرت آیت الله نوری همدانی به منظورانجام کارهای فرهنگی و پاسخگویی  به مسائل شرعی و مشاوره مسائل دینی باحضورنماینده ولی فقیه دراستان مازندران،‌استاندار وعده ای از ائمه جمعه و علمای استان و همچنین حجت الاسلام شمس مدیردفترمعظم له در شهر ساری افتتاح گردید.

بر اساس این گزارش: دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، ضمن تجلیل از شخصیت علمی وانقلابی حضرت آیت الله  نوری همدانی اظهارداشت: بدون شک تاسیس این دفتربرای رفع شبهات دینی و مسائل فرهنگی این استان دارای برکات است.

وی با اشاره به حضور این مرجع تقلید درسالهای قبل و همچنین دوسال پیش درمازندران اظهارداشت: امیدواریم باردیگر مازندران ازحضور این مرجع تقلید بهرمندشود.

استاندار مازندران نیز در این مراسم، گفت:تاسیس این دفترموجب اثرگذاری عمیق فرهنگی دراستان خواهد شد و مردم می توانندمسائل دینی و شرعی خود را از این دفتر پیگیر باشند.

در ادامه حجت الاسلام شمس، مدیر دفترحضرت آیت الله نوری همدانی، هدف ازتاسیس این دفتررا ترویج فرهنگ دینی وانقلابی وپرداختن به مسائل فرهنگی دانسته وافزود:‌ان شاءالله با هماهنگی نماینده ولی فقیه، علما و روحانیون منشاء اثر و برکت باشد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین بابایی به عنوان نماینده دفترحضرت آیت الله نوری همدانی  در مازندران معرفی شد که وی  پیش از این مدیرکل تبلیغات اسلامی  و امام جمعه درچندشهر مازندران و گلستان بوده است.
خاطرنشان می شود: دفترحضرت آیت الله نوری همدانی در خیابان امیرمازندرانی جنب فرمانداری ساری واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Akram morady IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 0
    سلام وقت بخیر