جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ۷ سال از زمان ریاست جمهوری آقای روحانی می گذرد اما ریاست جمهوری به این خطه شهیدپرور نیامده است، ما به ورامینی بودن خودمان افتخار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در همایش ورامین دیار قیام که عصر چهارشنبه با حضور شخصیت های فرهنگی، علمی، هنری و... کشوری در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: ورامین مورد بی مهری زیادی واقع شده است.

وی ادامه داد: ۷ سال از زمان ریاست جمهوری آقای روحانی می گذرد اما ریاست جمهوری به این خطه شهیدپرور نیامده است، ما به ورامینی بودن خودمان افتخار می کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: ورامین پیشینه انقلابی و مذهبی خیلی عمیقی دارد، هر چقدر برای قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد کار کنیم باز هم حق مطلب را ادا نکرده ایم ؛ کاری که دشت ورامین در ۱۵ خرداد انجام داد برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: بارها گفته شده است که ۱۵ خرداد ورامین ظرفیت‌های فیلم های سینمایی زیادی دارد ، اما مسئولان امر کوتاهی کرده اند، این شهر در زمان شاه مورد خشم شاهنشاه پهلوی بود و بعد از ۴۲ سال هم از انقلاب مورد قهر برخی سیاسیون است.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی اظهار کرد: ورامینی ها در جنگ تحمیلی در فاو عراق ایستگاه صلواتی زدند و تنها شهری بودند که در زیر بمبباران در کنار رزمندگان اسلام بودند، در کلیه عرصه های انقلاب نام ورامین به گوش می رسد؛ ورامین شهر شهادت است، مسئولان قدر این شهرستان را بدانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha