جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ملارد

حوزه/ امام جمعه ملارد بابت سخنان خود از تریبون نماز جمعه این شهر درباره فرزند وزیر بهداشت، از دکتر نمکی عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری، امام جمعه ملارد استان تهران بابت سخنان خود از تریبون نماز جمعه این شهر درباره فرزند وزیر بهداشت، طی نامه‌ای از دکتر نمکی عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر بهداشت به ادعای امام جمعه ملارد درباره پسرش

امام جمعه ملارد در این نامه آورده است: در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته نکته‌ای در خصوص فرزند جنابعالی و نقد عملکرد ایشان به عنوان پیمانکار احداث بیمارستان ملارد مطرح کردم که متأسفانه بر اساس اطلاعاتی غلط و گزارش خلاف واقع بود، اینجانب پس از ۹ سال خدمت در جایگاه امام جمعه ملارد با درک عمیق از محرومیت منطقه و مشکلات مبتلابه ۴۵۰ هزار ساکن شریف و مظلوم همواره تلاش کرده‌ام علاوه بر حمایت از تلاش مشکور مسوولان در حوزه‌های مختلف مطالبه‌گری امین برای احقاق حق عزیزانی باشم که مظلومانه چشم امیدشان به ثمره این تلاش خستگی ناپذیر بوده است و طی یک دوره خدمت در کنار و همراهشان از دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در منطقه احساس افتخار و اهتزاز نمودم و از کمبودها و کاستی ها شرمسار و غصه دار شدم.

 در این میان آرزو و انتظار مردم منطقه برای دسترسی به امکانات بیمارستانی به درازا کشیده و از سال ۹۱ که طرح احداث به تصویب رسید تا سال ۹۴ راکد ماند و با سفر رئیس جمهور به ملارد وارد فاز اجرایی شد و با پیش بینی اتمام ۲ ساله به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد و در نهایت پیشرفت نامطلوب پروژه موجب شد ادامه عملیات در سال ۹۷ به وزارت بهداشت منتقل شد و این بار وعده سه ماهه سوم سال ۹۸ به مردم داده شد و حالا در حالی وارد سه ماهه سوم سال ۹۹ می‌شویم که عذرخواهی استاندار محترم از اهالی ملارد بابت تاخیر ایجاد شده و تکرار زنجیره وعده ها هنوز هم چشم انداز امیدوار کننده ای ایجاد نکرده است. البته محتمل می دانم از آنچه که یادآوری شد مطلع بودید ولیکن لازم بود زمینه غلبه احساس و آن نحوه طرح بحثی که انجام شد واضح شود.

 جناب آقای وزیر شرط لازم هویتی که به عنوان امام جمعه امانتدار آن هستم عدالت است و تریبون مقدس نماز جمعه با اخلاق و تقوا معنی پیدا می‌کند و لذا تأسف و اعتذار عمیق اینجانب به دلیل خطایی که در قضاوت داشتم و آبرویی که در معرض مخاطره و سوء استفاده برخی مغرضان قرار گرفت، نه به دلیل جایگاه حقوقی جنابعالی بلکه به حکم وظیفه انسانی و شرعی است.

 این دنیا محل گذار است و مقام و منصب جعلی است، بر حقیقت و گوهر وجودی که فطرتی پاک و الهی در آن به ودیعه گذاشته شده و از آنجایی که خود را موظف و مکلف به عمل و اجرای احکام و حدود الهی و شرع می ‌دانم، بدون نگرانی از عقوبت دنیوی این اتفاق تلخ که بر اساس قانون پذیرای آن هستم، فردا در همان تریبون مبادرت به طلب حلالیت از جنابعالی و فرزندتان خواهم کرد اگر پیام گذشت شما را از آنچه که رخ داد تا هفته آینده دریافت نکنم خود را از شرط اصلی امامت است ساقط دانسته و به فضل الهی از مردم شریف و انقلابی ملارد خداحافظی خواهم نمود.

در پایان لازم به ذکر است که چه در جایگاه امام جمعه و چه در جایگاه طلبه و سرباز وفادار برای این نظام مقدس دلیل ارائه گزارش خلاف واقع از سوی احدی از مسئولان منطقه در این خصوص را که موجب بروز این سوء تفاهم شد با جدیت دنبال خواهم کرد و از شورای محترم سیاستگذاری ائمه جمعه برای ورود به این مهم طلب یاری دارم تا در آینده سیاسی بازی برخی عناصر سیاسی، دستمایه سوءاستفاده از احساسات خالصانه و خدمتگزاری دیگری نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 5
    مگر برای شما مقدور است که تک تک افرادی که سخن شما درباره وزیر بهداشت را شنیدند پیدا کنید وبه آنها بگویید که من اشتباه کرده هم
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      2 2
      حلالیت ذی حقان مهم است نه اطلاع دیگران از استحلال و حلالیت طلبی ایشان .
    • CA ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      1 3
      بله . مقدور است. اطمینان داشته باشید سرعت انتشار این عذرخواهی از سرعت انتشار مطلب گفته شده خیلی بالاتر است. به همین جهت شما نگران نباشید.
  • علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    7 0
    درود بر امام جمعه شجاع، با این عذرخواهی نشان دادید که هنوز می شود به نماز جمعه ها امیدوار بود، و اینکه توصیه به رعایت تقوا صرفاً لقلقه زبان نباشد بلکه در کردار و گفتار نمود عینی داشته باشد... به امید چنین روزی
  • ایرانی US ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    همین ک مردانه اعتراف ب اشتباه در قضاوتی عجولانه شده اند و خودرا تسلیم در برابر قانون ب جهت تخلفی ک انحام داده اند دانسته و در صورت عدم بخشش وحلالیت ذی حق خودرا از عدالت ک شرط اصلی امام جمعه است ساقط شناخته و بیان کرده اند خودرا دیگر دراین جایگاه ایمانی و اعتقادی شایسته حضور نمیدانند قابل تحسین و تقدیر و نشانه صداقت شحاعت رشادت اخلاص و تعهد و ایمان ایشان است.....درود بر تو ای مرد مومن و صادق خدا بهت عزت بده ک فروتنانه بی هیچ توجیه و بهانه ای خطایی را ک حاصل گزارش نااهل و مغرضانی مورد وثوقت بوده را پذیرفته ای.......ما باعشق و اشتیاق پای منبر وعاظ و ائمه جمعه و جماعتی این چنین مینشینیم......برادران دیگر هم ازایشان یادبگیرند ک باعث دوری و فراری دادن مردم از نمازهای جمعه شده اند........ ب شخصه ب ایشان احترام میگذارم و این عمل ایشان را نشانه صداقت و ایمان و تعهد و اخلاصش میدانم....خدا حفظت کند برادر
  • عبدالله IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    سلام و درود، احسنت به این امام جماعت شجاع، امیدوارم که با لطف خالق رحمان هر کجا هستند و خواهند بود موفق و مؤید به تأییدات الهی باشند
  • حسینی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 1
    سلام ودرودبرامام جمعه شجاع ملارد کاش مسئولین هم یادبگیرند اشتباه کردن عذرخواهی کنند نه که ملت ومردم رو باخنده مسخره بگیرند
  • علی اکبر معینی خادم العتره المحمدیه DE ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    حاج اقا احسنتم خداوند شما را حفظ کنه. ارادتمند شما. خیلی کار خوبی کردید. که نامه نوشتید. من مطمئن هستم به همین زودی شما ووزیر هم دیگر را ملاقات می کنید.
  • قاتل ترامپ زنازاده IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    3 0
    آفرین به این امام جمعه با شرافت و شجاع
  • مسعود IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 1
    بردارجان ایکاش قبل از سخنان شمامسئولین تحقیق کنید بلد ابرووی یک مومن راببرید ومردم را از نظام دلسردنکنید شما بایداز مردم حلالیت بگیرید نه ازوزیر
  • شمس IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    2 0
    ایکاش رفتار امام جمعه متعهد و مخلص فی سبیل الله ،سرمشق همه ی آنان که خودرا مسلمان و پیرو اهل بیت میدانند قرار گیرد .رفتاری زیبا وعبرت اموز وخدا پسندانه دراین روزگار پر از گرفتاری و درد ومسقت.
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 1
    اول باید خوب سنجید وبعد حرف زد
  • علی IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    احسن به این سرباز امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف که با شهامت و صداقت رفتار نمودند.
  • حميد IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 0
    سلام بر چنين امام جمعه هايي مطمئن هستم وزير بهداشت هم با اخلاق نيكويي كه دارد ايشان را مي بخشد تا كور شود هرآنكه نتواند ديد
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    واقعا احسنت زنده باد
  • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    احسنت به ایشان
  • حامد IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 0
    عذرخواهیش اونجاش خوبه که خیلی واضح و شفافه نه توش تیکه انداخته بود نه پیچونده بود نه بهانه آورده بود.بعضیها یک جوری عذرخواهی میکنن که نکنند بهتره.
  • ف IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    بله احسن حاج اقا انسان شرفیه ولی میدونه چهکسانی دور ورخودش جمع کرده
  • جمشید خداوردی FR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    سلام خسته نباشید خدا وکیلی بهتری انسانهای که تا به حال تو عمرم دیدم حاج اقا حسینی هستن بی نهایت مردمی و خاکی