سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سرتیپ "یحیی سریع" سخنگوی نیرو های مسلح یمن

حوزه/ نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به تشدید تجاوز و محاصره یمن، عملیات نظامی مشترکی را علیه یک هدف مهم در ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به تشدید تجاوز و محاصره یمن، عملیات نظامی مشترکی را علیه یک هدف مهم در ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام دادند.

سرتیپ "یحیی سریع" سخنگوی نیرو های مسلح یمن در بیانیه ای گفت: به یاری خداوند متعال، نیروی پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی مشترک، نقطه مهمی را در ریاض پایتخت دشمن سعودی هدف قرار دادند. این حمله با موشک بالستیک ذوالفقار و ۴ هواپیمای بدون سرنشین "صماد ۳" انجام گرفت.

وی تأکید کرد: این حمله در پاسخ به تشدید تجاوز مستمر دشمن و محاصره پی در پی یمن انجام گرفت.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن بیان داشت: اگر رژیم جنایتکار و متجاوز سعودی به تجاوز و محاصره کشور بزرگ و ملت عزیز ما ادامه دهد، عملیات دردناک و سختی را اجرا خواهیم کرد.

عملیات نظامی امروز بعد از چهار عملیات نظامی که از سوی نیروی پهپادی یمن، اهداف نظامی در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان هدف قرار داد، انجام گرفت.

نیرو های مسلح یمن در چارچوب واکنش به تشدید حملات هوایی مستمر متجاوزان و محاصره سعودی علیه یمن، عملیات نظامی را انجام می دهند و این سخنگوی نظامی نیرو های مسلح ین بارها بر این مسئله تأکید داشته و گفته که تا زمانی که تجاوز و محاصره ادامه داشته باشد، عملیات تا عمق عربستان سعودی ادامه خواهد داشت.

هواپیمای پهپادی "صماد ۳" صبح دیروز چهارشنبه، نقاط حساسی را در فرودگاه ابها هدف قرار داد که دقیق به هدف خورد. این عملیات ساعاتی بعد از عملیات مشابهی که با هواپیمای k۲ همان فرودگاه را هدف قرار داد، انجام گرفت.

نیروی پهپادی یمن صبح سه شنبه با تعدادی هواپیمای "صماد۳" اهداف نظامی را در همان فردوگاه هدف قرار داد که ضربات دقیقی را وارد کرد. همچنین شب یکشنبه با هواپیماهای پهبادی عملیات گسترده ای علیه پایگاه های نظامی و اهداف حساس در فرودگاه ابها انجام گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha