شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمود ابوترابی - مازندران

مدیر حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مهربانی، گفت: اقدام این نشریه هتاک، اوج خباثت و دشمنی غرب با اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مهربانی، گفت: اقدام این نشریه هتاک، اوج خباثت و دشمنی غرب با اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان این که دشمنی غرب با اسلام مسأله تازه ای نیست و ادوار مختلف تاریخ شاهد تحرکات ضد دینی آنها بودیم، افزود: غربی ها علیرغم شعارهای فریبنده ای که می دهند، همواره دشمن واقعی دین، پیامبر اسلام و اهل بیت(ع) بوده اند

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این گونه اقدامات ضد دینی غرب نشان دهنده جهانی شدن اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: امروز دنیا تشنه معارف و سیره نبوی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که امروز دنیای غرب در یک بحران فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی قرار گرفته است، تصریح کرد: ناامیدی مردم این کشورها از سیاست های شکست خورده رهبرانشان، آنها را به سمت معارف اهل بیت(ع) سوق داده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نگاه به دین و ارزش های الهی نزد ملت ها با تفاسیر دروغین رهبرانشان بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: ملت های جهان از آنچه رهبران آنها بیان می کنند خسته شده اند و به سوی معنویت و مفاهیم دینی روی آورده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقدامات ضد دینی غربی ها ریشه در گسترش دامنه جغرافیایی اسلام ناب در جهان دارد، تصریح کرد: آنها نمی دانند با این گونه اهانت ها و جسارت ها نمی توانند ذره ای از عظمت و عزت اسلام کم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که اسلام دین صلح، امنیت، آرامش، برابری و برادری است، خاطرنشان کرد: هر آنچه که ملت های جهان برای زندگی سعادتمندانه نیازمند هستند در دین مبین اسلام و رهنمودهای پیامبر مهربانی و ائمه اطهار(ع) وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که اهانت و جسارت به پیامبر مهربانی و مقدسات دینی، آزادی بیان نیست، تصریح کرد: به طور حتم آمریکا و رژیم صهیونیستی در پس این اقدام ضد دینی قرار دارند.

مدیر حوزه علمیه مازندران بر ضرورت موضع گیری قاطع جوامع اسلامی در برابر این اهانت ها تأکید کرد و گفت: سکوت در برابر این اقدامات شنیع موجب گستاخ تر شدن دنیای غرب خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که متأسفانه کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه در برابر این هتاکی آشکار سکوت اختیار کرده اند، بیان داشت: به طور حتم سکوت در برابر این اقدام ضد دینی خیانت به اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha