جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر /  تقدیر از سرگروهان برتر حلقات صالحین استان همدان

حوزه/ مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین با تاکید بر نقش مهم حوزه‌های علمیه در مقابله با نقشه‌های دشمنان، گفت: طلاب نباید در برابر حملات و هجوم دشمن حالت تدافعی به خود بگیرند، بلکه باید با برنامه ریزی در برابر این حملات، حالت تهاجمی به خود بگیرند.

حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: با اشاره به شرایط موجود و کاهش شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های درس مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین به صورت حضوری در حال برگزاری است.

وی افزود: قبل از شروع سال تحصیلی، در جلسه‌ای که با حضور اساتید، طلاب و کادر مدرسه برگزار شد، شیوه نامه‌هایی که از طرف مرکز مدیریت ارسال شده بود بررسی و اقدامات لازم برای اجرای آن صورت گرفته است.

حجت الاسلام عبدی با تاکید بر اینکه شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در مدرسه به صورت مستمر در حال اجرا و رعایت است، گفت: در نشستی که با حضور کارشناس مرکز بهداشت در مدرسه برگزار شد، تمهیدات لازم برای چگونگی رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس در محیط مدرسه و در بین طلاب اندیشیده و بیان شد.

وی با بیان اینکه اکثر کلاس‌ها در صبح برگزار می‌شود، مطرح کرد: برنامه‌های ویژه و کلاس‌های اخلاق نیز در روزهای پنجشنبه طبق روال گذشته در مدرسه برگزار خواهد شد، البته با این تفاوت که به علت رعایت نکات بهداشتی این جلسات در فضای آزاد دایر است.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) فامنین با اعلام آمادگی این مدرسه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی در صورت تعطیلی مدارس، عنوان کرد: سه حالت سفید، زرد و قرمز برای نحوه برگزاری کلاس‌ها معرفی شده است که در دو حالت اول کلاس به صورت حضوری و در صورتی که به وضعیت قرمز برسیم کلاس‌های غیر حضوری را در برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به نظام و حوزه‌های علمیه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است، گفت: شیوع این ویروس منحوس هم نمی‌تواند هیچ کدام از برنامه‌های حوزه علمیه را در راستای پیشبرد اهداف نظام تعطیل کند.

این استاد حوزه با تاکید بر نقش مهم حوزه‌های علمیه در مقابله با نقشه‌های دشمنان، ابراز داشت: طلاب نباید در برابر حملات و هجوم دشمن حالت تدافعی به خود بگیرند، بلکه باید با برنامه ریزی در برابر این حملات، حالت تهاجمی به خود بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha