پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای بحرین

حوزه/ تشکل «علمای بحرین» در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام حکومت بحرین برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این کار را خیانت به دین و تاریخ و هویت مردم بحرین دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، تشکل «علمای بحرین» در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام حکومت بحرین برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این کار را خیانت به دین و تاریخ و هویت مردم بحرین نیز دانستند. در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ…» المائدة ٥١

سازش‌کاران و کسانی که دنبال عادی‌سازی روابط را رژیم صهیونیستی هستند، خائنانی هستند که با دشمن خدا و امت همراه شده و با ما هیچ پیوندی ندارند و ما نیز با آنها هیچ پیوندی نداریم و از آنها برائت می‌جوییم.

نظام استبدادی بحرین با این اقدام دوستی‌اش با دشمنان خدا و دشمنان امت اسلامی و عربی، یعنی رژیم خونخوار و غاصب صهیونیستی را اعلام کرد و در ضمن با این کار دشمنی‌اش با مردم بحرین و هویت و دین و تاریخ آنها را آشکار کرد، در حالی که، همه گروه‌ها و دسته‌های گوناگون بحرینی به اجماع چنین خیانت بزرگی را نپذیرفته و بر ضد آن هستند.

پوشیده نیست که نظام استبدادی بحرین، قانونی نیست و اراده مردم را به همراه ندارد، پس عجیب نیست که در مجالسی ساختگی با تمام وقاحت و بدون هرگونه بحث و بررسی و نقدی، به طور مطلق چنین اقدامی را پذیرفته، به آن رأی داده و برای آن پایکوبی کنند و همین، نظام دیکتاتوری بحرین را عریان کرده و نشان می‌دهد که این نظام سیاسی هیچ ارتباطی با مردم بحرین ندارد.

برای نشان‌دادن زبونی و حقارت این نظام سرکوب‌گر همین کافی است که فقط با یک تماس تلفنی از سوی رئیس جمهور آمریکا مراتب خاکساری‌اش را با زبونی و ذلت ابراز می‌کند.

مردم بحرین و مردم امت اسلامی و کشورهای عربی از همه این خائنان مبرا بوده و مسئله فلسطین، مسئله عقیده و دین و شرافت و عزت و کرامت مسلمانان است که که به هیچ وجه و تا زمانی که خون در رگ‌های مسلمانان جریان دارد، قابل سازش و عقب‌نشینی نیست. مردم ما نیز از آغاز اشغال فلسطین اعلام کرده‌ و امروز نیز تأکید می‌کنند که با برادران فلسطینیشان و همه مسلمانان و عرب‌ها و آزادگان جهان در سنگر مقاومت و زیر پرچم «هیهات منا الذلة» ایستاده‌اند و با جان و خون و همه دارایی‌شان تا بیرون راندن دشمن صهیونیستی و ریشه‌کن‌کردن آن در میدان باقی خواهند ماند و این وعده حتمی الهی است که تخلف بردار نیست.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha