پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در واکنش به عادی سازی رژیم های عربی با دشمن اسرائیلی گفت: عادی سازی روابط شوم است و نسبت به شرّ بزرگی هشدار می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در واکنش به عادی سازی رژیم های عربی با دشمن اسرائیلی گفت: عادی سازی روابط شوم است و نسبت به شرّ بزرگی هشدار می دهد.

ایشان در بیانیه ای گفت: تمامی رژیم هایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، می دانند که این اقدام آنها خلاف شریعت الهی و خواسته ملت های امت است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تمامی رژیم های عربی که اقدام به عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی کرده یا می کنند، می دانند که این عادی سازی روابط خلاف شریعت الهی و اراده ملت های امت است و به معنی اجابت خواسته آمریکا و اسرائیل می باشد.

برخی کشور های عربی برای حکومت و کسب امتیازات تسلیم خواسته آمریکا و اسرائیل شده و بر خلاف امت و دین آن عمل می کنند تا قبضه حکومت بر ملت ها و ساکت کردن صدای آنان را دست داشته باشد.

عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است و نسبت به شرّ بزرگی علیه دین و امت هشدار می دهد. کسی که برای تضعیف شما تلاش می کند، نمی توان در قیام به آن اعتماد کرد. کسی که برای غرق کردن شما در مشکلات تلاش می کند، برای نجات شما از آن کاری نمی کند. کسی که بالا رفتن از سرزمین خواری و ذلّت به سوی آسمان عزّت و کرامت برایش سخت باشد، از ذلّت و خواری جدا نخواهد شد.

ملت های اسلامی امروز با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالف هستند و اگر امروز به پا خیزند، حتماً این مسئله از بین خواهد رفت.

دیروز امارات و امروز بحرین و فردا کشور سوم و چهارم در گرداب عادی سازی روابط و گناه بزرگ گرفتار می شوند و این به خاطر شکاف بزرگی است که میان حاکم و ملت در اندیشه، هدف و منافع وجود دارد.

دولت ها دچار شکست روانی شده اند و می خواهند آن را به ملت ها تحمیل کنند، لذا ملت ها باید در برابر این شکست مقاومت کنند.

عیسی احمد قاسم

۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha