چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 919013
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
قتل یک نمازگزار مسجد تورنتو در حمله چاقوکشی

حوزه/ یک نمازگزار سالمند ۶۰ ساله در اثر ضربات چاقو در خارج از مسجد اتوبیکوک متعلق به سازمان مسلمانان تورنتو به قتل رسید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbc، یک سازمان بین المللی مسلمانان در تورنتوی کانادا از کشته شدن یکی از اعضای این مرکز در حمله چاقوکشی افراد ناشناس در خارج از مسجد خبرداد.

به گفته امدادگران، غروب روز شنبه، حوالی ساعت ۸:۴۵ بعد از ظهر، یک سالمند ۶۰ ساله در اثر ضربات چاقو در خارج از مسجد اتوبیکوک فوت کرده است. امدادگران هنگام حضور در صحنه متوجه می‌شوند که قربانی فاقد علائم حیاتی است. پلیس تورنتو در توییتی اعلام کرد که از ناحیه گردن به این نمازگزار سالمند چاقو خورده است و در صحنه جرم درگذشته است.

شنبه شب در بیانیه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، سازمان بین المللی مسلمانان تورنتو اعلام کرد که مقتول یکی از اعضای این سازمان بوده و این حادثه در حوالی مسجد رخ داده است. این سازمان «حادثه دلخراش» را «عمیقا ناراحت کننده و شوکه کننده» توصیف کرد.

در بیانیه منتشر شده توسط این سازمان آمده است: هیچ کلمه‌ای برای توصیف اتفاقی که برای این عضو جامعه رخ داده وجود ندارد. ما جامعه را تشویق می‌کنیم که از حدس و گمان بپرهیزند و در عوض می‌خواهیم که برای او و خانواده‌اش دعا کنند.

واحد قتل پلیس تورنتو تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است.

پلیس می گوید مظنون ، مردی لاغر بوده که کلاه و شلوار تیره داشته و  در حال فرار از صحنه با پای پیاده دیده شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha