پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه لازمه آبادانی و پیشرفت کشور، مدیریت جهادی است که با مدیران انقلابی می شود تفاوت را احساس کرد، گفت: مدیران انقلابی و جهادی در ایام کرونا را باید شناخت.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تحول قضائی ایجاد شده در کشور در کمتر از ۲ سال قابل تقدیر است، اظهار داشت: رئیس دستگاه قضاء با داشتن تعهد انقلابی و سوابق متعدد مسئولیتی در قوه قضائیه با مدیریت جهادی، فضای امیدوار کننده ای را در تمام سطوح عدالتخواه جامعه ایجاد نموده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: در صداقت و اهمیت رئیس قوه قضائیه جهت ایجاد فضای سالم اداری همین بس که رئیس قوه قضائیه، در مدت آغاز مسئولیت خود، ابتدا مبارزه با فساد را از درون قوه عدلیه آغاز کرد.

 وی تصریح کرد: مدیریت عملگرای رئیس قوه قضائیه که انبوهی از مشکلات جامعه را برطرف نموده و برخورد با متخلفین را از درون قوه عدلیه آغاز کرد، شایسته است که الگوی مدیریتی برخی از مدیران اجرایی قرار گیرد. 

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: مگر فلسفه دستگاه عدالت محور در جامعه اسلامی چیزی غیر از ایجاد قسط و عدل و برخورد با متمردین از قانون در جامعه است، هرچند به مزاق برخی جریانات سیاسی و افراد زیاده‌خواه، خوش نیاید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه مدیران انقلابی و جهادی را در ایام کرونا بشناسیم، ادامه داد: رئیس قوه قضائیه با وجود خطر ویروس منحوس، با سفر به دورترین نقاط کشور و حضور در بین مردم برای حل مشکلات قضائی، مصداق تحقق مدیریت جهادی است.

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: لازمه آبادانی و پیشرفت کشور، مدیریت جهادی است که با مدیران انقلابی می شود تفاوت را احساس کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: مسئولین در نظام اسلامی باید با عمل به وعده های داده شده، خاطره تلاش صادقانه شهیدان رجایی و باهنر را با خدمت ماندگار در اذهان عموم مردم تداعی کنند.

وی در پایان گفت: در صورت نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، همچنین بستن منفذهای رانت‌خواری و اطلاعات اقتصادی برای عده ای خاص، کمتر شاهد برپایی دادگاه های برخورد با مفاسد اقتصادی خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha