پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ممثل سماحة آية الله الشيخ عيسى أحمد قاسم في إيران، سماحة الشيخ عبدالله الدقاق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دقاق گفت: همه عالم بدانند که ما با اسرائیل روابطی برقرار نخواهیم کرد، اگر کسی شراب و گوشت خوک بخورد حرام است، به همین صورت هم ارتباط با اسرائیل حرام است و این ارتباط معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق عصر امروز در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه«راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، عنوان کرد: یک قاعده قرآنی بسیار واضح است که یهود و کسانی که مشرک هستند، با مسلمانان و اهل ایمان دشمنی می کنند.

وی افزود: اگر می خواهیم مومنان را بشناسیم، باید ببینیم که چه کسانی دشمن اسرائیل هستند، جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت که با غده سرطانی مقابله می کنند، با ایمان هستند.

مدیر حوزه علمیه بحرینی ها، تصریح کرد: هر کس که با مشرکان همراه باشد، خائن است. ما این عادی سازی روابط امارات با اسرائیل را محکوم می کنیم، این عادی سازی روابط محکوم بوده و همه آزادگان جهان و نه فقط ما این اقدام را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دقاق یادآور شد: تنها را آزادسازی فلسطین را تنها مقاومت دانست و بیان کرد: اگر ما اعتقاد داشتیم که فلسطین با امور مادی و سلاح آزاد می شود، درست نیست، بلکه با توکل به خدا و ایمان به او رژیم صهیونیستی را نابود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عادی سازی روابط به رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ بوده و اگر همه دنیا با اسرائیل روابط عادی داشته باشند، ما این را قبول نداریم و تا نفس آخر با رژیم صهیونیستی مبارزه و آن را نابود خواهیم کرد.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران خاطرنشان کرد: همه عالم بدانند که ما با اسرائیل روابطی برقرار نخواهیم کرد، اگر کسی شراب و گوشت خوک بخورد حرام است، به همین صورت هم ارتباط با اسرائیل حرام است و این ارتباط معنایی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین دقاق اظهار داشت: مردم بحرین مردمی مومن هستند و همه دنیا دیدند که چگونه بحرینی ها مقابل سفارت آمریکا با پرچم فلسطین تظاهرات کردند.

وی اضافه کرد: مردم مسلمان بحرین هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند، صلح با اسرائیل حرام بوده و شریعتی ندارد، چرا که رژیم صهیونیستی غده سرطانی بوده و به همراه آل خلیفه حکومتی نامشروع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha