پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/اجتماع عظیم جوانان مقاومت بیش از صد و بیست کشور جهان در مصلی قم
عکس آرشیوی

حوزه/عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: جبهه مقاومت باید جمع شوند و برای محکوم کردن عادی سازی روابط با اسرائیل امضا جمع کنند. این امضا برای پشتیبانی از فلسطین و آمادگی برای آزادی آن باید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه آیت الله محسن اراکی عصر امروز در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه«راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، عنوان کرد: امروز مقاومت در برابر اسرائیل بیش از هر زمان دیگری واجب است؛ عادی سازی روابط امارات با اسرائیل باید موجب امید جبهه مقاومت شود، یکی از دلایل تاخیر پیروزی در جبهه مقاومت، اختلاط معاندین با این جبهه است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: ما به کشورهای خائن عربی اعلام می کنیم که اقدامات شما نه تنها هیچ ضرری به جبهه مقاومت وارد نمی کند، بلکه اتحاد این جبهه را تقویت خواهد کرد، مردم این کشورها با این اقدامات اخیر علیه حکام خائن خود متحدتر خواهند شد.

آیت الله اراکی مطرح کرد: امروز باید اتحاد جبهه مقاومت بیشتر شود، دشمنی که با سلاح اسرائیل را غصب کرده را تنها با سلاح می توان از پا انداخت.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت باید جمع شوند و برای محکوم کردن عادی سازی روابط با اسرائیل امضا جمع کنند. این امضا برای پشتیبانی از فلسطین و آمادگی برای آزادی آن باید باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha