شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمانان نیوجرسی با همکاری پلیس ۴۰۰ کوله‌پشتی به کودکان هدیه‌ کردند

حوزه/ پروژه «اهدای کوله پشتی و نوشت ابزار» به ۴۰۰ کودک در ایالت نیوجرسی آمریکا امسال توسط نهاد امدادی سازمان دایره اسلامی آمریکای شمالی با همکاری جمعی از افسران پلیس انجام شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tapinto، داوطلبان عضو نهاد امدادی سازمان «دایره اسلامی آمریکای شمالی» در نیوجرسی با همکاری پلیس این شهر به ۴۰۰ کودک کوله‌پشتی و لوازم مدرسه و غذا هدیه دادند.

این رویداد با مشارکت اعضای مسلمان روز شنبه با همکاری جمعی از افسران پلیس شهر جرسی در ایالت نیوجرسی آمریکا برگزار شد و ۴۰۰ کوله پشتی پر از لوازم مدرسه و نوشت افزار به همراه ۵۰۰ برش پیتزا به کودکان داده شد که بخشی از کمپین  تبلیغاتی این نهاد با شعار «دانش افروزی قدرت است» که احتمالا برگرفته از حدیث شریف (العلم سلطان) است محسوب می شد که بر روی تیشرت‌های داوطلبان مسلمان نوشته شده بودند.

برگزاری این مراسم در سومین سال متوالی انجام می‌گرفت و تلاشی مشترک میان مسلمانان و نیروهای پلیس بود.

این پروژه در حقیقت از سال‌ها پیش توسط مرکز امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی توسعه یافته و در سرتاسر ایالات متحده با تهیه کوله پشتی رایگان و نوشت افزار برای دانش آموزان انجام می‌شود. پروژه‌های دیگر این نهاد شامل پناهگاه برای زنان بی‌پناه، حوادث غیرمنتظره، برنامه‌های پیشگیری از گرسنگی، خدمات به خانواده‌های مسلمان، کمک های اضطراری، تشییع جنازه و کلینیکهای پزشکی است.

کارمین دیسبرو رئیس انجمن خیرخواهان افسران پلیس شهر جرسی گفت: هیچ تردیدی وجود ندارد که ارائه آموزش با کیفیت بهتر به کودکان بهترین راه برای ایمن‌سازی جوامع ما است و افتخار می‌کنیم که در بخشی از این تلاش‌ها مشارکت داشتیم و نه تنها ۴۰۰ کودک با آمادگی بیشتر خودشان را برای تحصیل پرچالش آماده می‌کنند بلکه به تنوع جمعیتی شهر نیز کمک کردیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha