جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 919314
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
اخبار کوتاه

حوزه/ جزئیات برنامه های تهذیبی مدارس علمیه سطح استان فارس تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در آغاز سال تحصیلی جدید بنا بر ابلاغیه مدیریت حوزه علمیه فارس بنا شد مدارس شهر های دارای وضعیت قرمز با حضور پایه های اول، دوم و هفتم به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشت و دیگر پایه ها به صورت مجازی برگزار شد.

بر همین اساس فعالیت های تبلیغی، فرهنگی و جهادی مدارس حتی در ایام کرونایی نیز تعطیل نشده و طلاب همچنان به فعالیت های جهادی، تبلیغی و فرهنگی خود می پردازند.

برگزاری برنامه جامع تهذیبی، هیئت هفتگی، جلسه هم افزایی معاونین و حلقه های معرفتی در مدرسه علمیه محمدیه شیراز از جمله این برنامه های است.

همچنین برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)، برگزاری دروس اخلاق به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مدرسه علمیه قرآنی امام صادق(ع) استهبان نیز جزو فعالیت های حوزویان به شمار می رود.

برگزاری محافل انس با قرآن، درس اخلاق عمومی، برگزاری هیئات مدارس علمیه، برگزاری مشاور، اخلاقی، اعتقادی و روانشانسی، تبیین نکات اخلاقی از قرآن کریم و عترت، تشکیل حلقه های معرفتی، دیدار با علما، نشست صمیمی مدیر با طلاب، نشست صمیمی اساتید و طلاب، تشکیل جلسه با همیاران تربیتی، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، برنامه های بصیرت افزایی و حفظ روحیه انقلابی، نشست مدیر با خانواده طلاب، انتخاب همیاران تربیتی، مسابقات، اردو، برگزاری کارگاه های مشاوره ای اخلاقی از جمله برنامه های تهذیبی مدارس علمیه سطح استان است.

مدرسه علمیه قوام شیراز نیز در این ایام آغاز سال تحصیلی اقدام به برگزاری مجلس روضه خوانی برای طلاب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha