جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه نجمیه سرخه

حوزه/ خانم عربی گفت: دشمنان اسلام بدانند آنها هرچه ظالمانه تر و وقیحانه تر به کار خود ادامه بدهند مسلمانان با عزمی محکم تر در برابر پروژه اسلام ستیزی آنها ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، طاهره عربی، در جمع طلاب جدید مدرسه علمیه نجمیه سرخه، با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و سیدالساجدین امام سجاد(ع)، سخنان خود را در دو محور محکومیت اهانت به حریم مقدس قرآن و حضرت محمد(ص) و همچنین ارزش علم آموزی برای طلاب بیان کرد.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه سرخه با اشاره به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم که «هرگز دشمنان از شما راضی نمی شوند مگر اینکه شما تسلیم شوید و از اسلام دست بردارید»، گفت: هیچ گاه دشمنان اسلام آرام ننشسته اند و برای نابودی اسلام دست به هر کاری زده اند که نمونه آن تشکیل گروهک داعش توسط  آمریکا است.

وی افزود: دشمنان اسلام بدانند آنها هرچه ظالمانه تر و وقیحانه تر به کار خود ادامه بدهند مسلمانان با عزمی محکم تر در برابر پروژه اسلام ستیزی آنها ایستاده اند.

خانم عربی در ادامه گفت: امام صادق(ع) فرمودند «علم و دانش به یادگیری نیست، بلکه نوری است برای کسی که خدا بخواهد او را هدایت کند، در اختیارش می گذارد. اگر طالب علم هستی، ابتدا حقیقت بندگی را در خودت به وجود بیاور و علم را برای عمل بیاموز».

وی افزود: این اشتباه رایج است که همه فکر می کنیم علم باید مفاهیمی باشد که در ذهن جمع می شود؛ در واقع اندوخته های ذهن را علم می نامیم، ولی علم حقیقی، عمل به علم است.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه سرخه خطاب به طلاب جدید گفت: خداوند خواسته که شما در این مسیر قرار بگیرید؛ دعوت ائمه(ع) و به ویژه امام عصر(عج) متوجه حال شما شده است و مطمئن باشید نگاه امام زمان(عج)همیشه باشماست؛ ما برای موفقیت در این مسیر(طلبگی) به دو بال علم آموزی و عمل(تهذیب نفس)نیاز داریم و طلاب وارث اولیای الهی هستند، خود باید معلم اخلاق باشند و کسی که اخلاقش الهی باشد نیازی به منبر ندارد.

در ادامه برنامه، یعقوبی مسئول آموزش مدرسه علمیه نجمیه سرخه، آیین نامه قوانین مدرسه را برای طلاب بیان کرد و یکی از طلاب فارغ التحصیل به بیان خاطره ای از دوران تحصیل خود پرداخت و بعد از آن بیانیه محکومیت هتک حرمت پیامبر اعظم(ص)قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha