پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام‌جمعه بروجن پای کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی

حوزه/ امام جمعه بروجن گفت: طلاب و روحانیون جهادی با تمام توان امور واجب و مستحب تغسیل، تکفین و نماز اموات کرونایی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق، در گفتگویی با اشاره به تغسیل و تدفین اموات کرونایی، گفت: از آغازین روزهای بیماری کرونا و فوت مبتلایان به این ویروس یک گروه ۵نفره متشکل  از طلاب و ائمه جماعات تغسیل و تکفین اموات کرونایی را برعهده داشتند و در حال حاضر با افزایش ۴گروه دیگر کار غسل وتکفین ونماز اموات کرونا به نحو احسن انجام می‌شود.

وی ضمن اطمینان خاطر به خانواده‌هایی که عزیزانشان را براثر ابتلاء به کرونا ازدست داده‌اند، افزود: با خانواده متوفیان ابراز همدردی می‌نماییم و بدانید خدمتگزاران شما در کسوت روحانیت و نیروهای جهادی با تمام توان امور واجب و مستحب تغسیل، تکفین ونماز این عزیزان را انجام می‌دهند و نمی‌گذاریم بدن اموات کرونایی بر زمین بماند.

امام‌جمعه بروجن اظهار کرد: ما یک گروه خواهر هم پای کار داریم که این امرخداپسندانه را نسبت به متوفیان خواهر انجام‌می‌دهند که از زحمات تمامی بزرگواران در عرصه تجهیز اموات کرونا قدردانی‌ می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha