شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) نگین شهر قم است، گفت: دغدغه اصلی ما محوریت حرم مطهر در تمام امور مربوط به شهر قم است و مباحث معماری و شهرسازی نیز باید متأثر از این حرم دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در نشست هیأت مدیره سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، که با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و سقائیان نژاد شهردار در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، حرم مطهر بانوی کرامت را نگین شهر قم دانست که باید تمام مباحث معماری، شهرسازی و سایر امور قم متأثر این حرم مطهر باشد.

وی با بیان اینکه تمام منابع استان قم صرف همین استان با اولویت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به شیوه مطلوب در این استان بهره‌مند شویم.

استاندار قم با بیان اینکه جلسات باید دارای خروجی مشخص باشد، گفت: دغدغه اصلی ما محوریت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در شهر قم است و ما نباید اجازه دهیم که وقفه‌ای در کار ایجاد شود و اگر کوتاهی صورت گرفته است باید هرچه سریع‌تر جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: ما عشق به اهل‌بیت(ع) را بالاتر از تمام غیرت‌ها می‌دانیم و این اعتقاد ما است که هر چه در توان داریم برای اهل‌بیت(ع) انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha