پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر سقائیان نژاد

حوزه/ شهردار قم با اشاره به لزوم اجرایی کردن هرچه سریع تر طرح ها و استفاده از فرصت یک ساله باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استان قم برای تأمین منابع مالی طرح‌های بهسازی اطراف حرم استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در نشست هیأت مدیره سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها که در سالن محراب حرم مطهر و با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و سرمست استاندار قم برگزار شد، فعالیت عملیاتی سازمان مذکور را خوب ندانست و گفت: هرچه سریع تر باید طرح جامع اطراف حرم آماده شود تا از دوباره کاری و هدر رفت هزینه ها پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه فقط با طرح دادن و حرف زدن کاری انجام نمی شود، افزود: باید از فرصت باقی مانده تا انتهای دولت دوازدهم نهایت استفاده را برد و این طور نشود که این زمان هم هدر برود.

شهردار قم ادامه داد: باید کلیات طرح جامع اطراف حرم مطهر هر چه سریع‌تر آماده شود و در قالب زمانبندی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به تدریج کارها انجام شود تا مشکلات زائران برطرف شود.

وی با بیان این که شهرداری از تمام حقوق خود در زمینه بهسازی اطراف حرم مطهر گذشته است، افزود: ما باید از ظرفیت‌های مختلف استان قم برای تأمین منابع مالی و جذب سرمایه گذار برای طرح‌های عمرانی و نوسازی استفاده کنیم و در شرایط فعلی نمی توان بر تأمین منابع مالی از خارج استان امید داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha