پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ زهیر الجعید و عباس خامه یار

حوزه/ شیخ زهیر الجعید و عباس خامه یار بر همکاری مشترک میان جبهه عمل اسلامی و رایزن فرهنگی ایران در مقابله با افکار ویرانگر و شستشوی مغزی تأکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید و دکتر عباس خامه یار بر همکاری مشترک میان جبهه عمل اسلامی و رایزن فرهنگی ایران در مقابله با افکار ویرانگر و شستشوی مغزی تأکید کردند.

شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده "جبهه عمل اسلامی" لبنان به همراه شیخ غازی حنینه عضو ارشد جبهه  با دکتر عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار پیرامون امور عمومی اسلامی بحث و گفتگو کرده و بر فعال سازی و همکاری مشترک میان جبهه عمل اسلامی و رایزنی فرهنگی بعد از ویروس کرونا برای گسترش آگاهی فرهنگی و علمی و تقویت جامعه در برابر افکار ویرانگر و مسموم و تلاش هایی که دشمنان امت برای شستشوی مغزی انجام می دهند، تأکید کردند.

شیخ الجعید و خامه یار به مسئله عادی سازی روابط با دشمن غاصب صهیونیستی از سوی برخی کشور های عربی اشاره کرده و آن را خیانتی بزرگ به امت و مسئله فلسطین و خنجری به پهلوی ملت مظلوم فلسطین دانستند که در دفاع از قدس شریف و سرزمین اسراء و معراج جانفشانی کرده و از همه چیز خود می گذرند. لذا باید تمامی نخبه های فرهنگی، فکری و علمی با تمامی انواع عادی سازی روابط با اسرائیل مقابله کنند؛ چرا که اهمیت، کار آمدی و تأثیر نقش علما و اهالی فرهنگ از نقش مقاومت و مجاهدان کمتر نیست.

شیخ زهیر الجعید از فعالیت ها، تلاش های بی بدیل و اقدامات مستمر عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران به ویژه در زمینه وحدت امت و گسترش فرهنگ وحدت اسلامی در مقابله با دشمنان امت و توطئه ها و پروژه های فتنه انگیز طایفه ای و مذهبی، قدردانی و تشکر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha