جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار پورشمسی

حوزه/ فرمانده الغدیر استان یزد از اهدای ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی در امتداد مرحله دوم رزمایش نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بین آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سردار رضا پورشمسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون سپاه الغدیر با تمام ظرفیت در بخش های گوناگون در کنار سایر دستگاه های استان در خدمت مردم عزیز دارالعباده و آسیب دیدگان از کرونا بوده است.

وی افزود: با حول و قوه الهی تا پایان و نابودی کامل این ویروس منحوس مجموعه خادمان آنها در سپاه الغدیر در کنار مردم عزیز خواهند بود.

فرمانده سپاه الغدیر استانی زد خاطرنشان کرد: در امتداد مرحله دوم با عنوان نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با همت بنیاد علوی تعداد ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی ۳ میلیون ریالی مجموعا به مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آماده توزیع در میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استان است.

سردار پورشمسی تصریح کرد: با حول و قوه الهی این مرحله از  نهضت تعاون و احسان در هفته دفاع مقدس تداوم خواهد داشت و  مرحله بعدی آن در آستانه اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha