شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نذر قربانی

حوزه/ مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) از دریافت ۴۶۰ رأس گوسفند برای انجام عقیقه از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد و گفت: گوشت عقیقه در مهمانسرای حرم مطهر و برای توزیع میان نیازمندان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حاجی زاده امینی در گفت‌وگویی از آمادگی این آستان مقدس برای انجام عقیقه خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۱۴۰ رأس و در سال جاری نیز تا کنون ۴۶۰ رأس گوسفند برای عقیقه دریافت شده است.

وی با بیان اینکه خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با دریافت مشخصات کامل فرد، ذبح را به صورت کامل و با خواندن دعای عقیقه انجام می‌دهند، افزود: گوشت عقیقه یا در مهمانسرای حرم به زائران حضرت معصومه سلام‌الله علیها داده می‌شود و یا در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: افرادی که خواهان انجام عقیقه توسط حرم مطهر بانوی کرامت هستند می‌توانند در پرتال آستان مقدس در بخش سامانه نذورات به نشانی اینترنتی www.forms.amfm.ir اقدام به پرداخت وجه و تکمیل اطلاعات کنند و در صورتی که به شماره کارت حرم وجه عقیقه را واریز کنند می توانند با تماس با دفتر هدایا و نذورات مشخصات فرد عقیقه شونده را اطلاع دهند تا عقیقه انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای هر رأس گوسفند مبلغ دو میلیون تومان در نظر گرفته شده که با پرداخت وجه و دادن مشخصات تمام امور مربوط به عقیقه توسط این آستان مقدس انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ماثال شکر زا ده تازه کندی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    عقیقه گوسفند۰