جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات گسترده در بحرین در مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل

حوزه/ تظاهرات گسترده ای در مناطق مختلف بحرین در حمایت از فلسطین و محکومیت توافقنامه عادی سازی روابط رژیم بحریم و رژیم اسرائیل برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تظاهرات گسترده ای در مناطق مختلف بحرین در حمایت از فلسطین و محکومیت توافقنامه عادی سازی روابط رژیم بحریم و رژیم اسرائیل برگزار شد.

این تظاهرات که از چند روز پیش و در پی اعلام توافقنامه عادی سازی روبط با اسرائیل آغاز شده، علی رغم اقدامات امنیتی رژیم بحرین، ادامه دارد و بحرینی ها بر مخالفت خود با عادی سازی روابط و توافقنامه خیانت آمیز تأکید کرده و با قدس و فلسطین تجدید پیمان کردند.

تظاهرات کنندگان پرچم فلسطین، تصاویر مسجد الاقصی و پوستر هایی که بر روی آن نوشته شده "نه به عادی سازی روابط با اسرائیل" و "مرگ بر اسرائیل" و "بحرینی ها علیه عادی سازی روابط" به دست گرفتند و پرچم اسرائیل را لگدمال کرده و آن را آتش زدند.

تظاهرات در شهر های منامه، سماهیج، باربار، السهله جنوبی، ابوصیبع، الشاخوره، ستره سفاله، سنابس، صدد، کرباباد، کرانه و غیر آن برگزار شد.

همچنین نشست های ملّی بی سابقه ای در سطح داخلی، جامعه، مردم و اتحادیه ها و مؤسسات جامعه بین الملل در مخالفت با این توافقنامه برگزار می شود و این نشست ها تأکید دارند که حوادث اخیر تنها به خواست رژیم است، این رژیم نماینده تمامی اقشار ملت بحرین نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha