جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده-هرمزگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: هیچ حادثه ای مانند هشت سال دفاع مقدس در آینده انقلاب تأثیر نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به مناسبت فرار رسیدن هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، با بیان اینکه هیچ حادثه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی مانند هشت سال دفاع مقدس در آینده انقلاب تأثیرگذار نبوده است، گفت: تمام کشورهای دنیا دست به دست هم دادند تا انقلاب نوپای ما را شکست دهند اما نتوانستند مقابل رشادت های رزمنده های ما تاب‌آوری کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: دفاع مقدس و خون شهدای ما ثمرات بسیاری را برای انقلاب اسلامی و مردم ایران داشت، یکی از بزرگترین ثمرات آن این بود که تمام ابرقدرت‌ها و کشورهای دنیا دانستند ایران اسلامی را نمی‌توانند از پای در بیاورند.

وی افزود: در دفاع مقدس کشورهای شیخ نشین با تمام توان مالی خود و کشورهایی مانند سومالی و مصر با تسلیحات خود به کمک صدام آمدند اما نتجیه ای که آنان می‌خواستند حاصل نشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: زمانی که حضرت امام خمینی(ره) قطعنامه را پذیرفتند خیلی ها می‌گفتند ما هیچ برداشتی از جنگ نکردیم و ثمره ای برای ما نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات آن که اکنون تمام کشورهای دنیا شاهد آن هستند حضور موثر ایران در زمینه‌ های دفاعی و نظامی در منطقه است، شما شاهد آن هستید هیچ کشوری بدون مشورت ایران نمی‌تواند اقدامی در خاورمیانه انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن گمان می کند با تحریم های هوشمندانه‌ خود می تواند ملت ایران را در تنگنا قرار دهد اما ما به فضل الهی در زمینه دفاعی مرزها را شکستیم به گونه‌ای که امروز تحریم تسلیحاتی برای ما معنایی ندارد.

وی افزود: امروز ترس دشمنان ما این است که جمهوری اسلامی تسلیحات خود را صادر کند، ما امروز در زمینه تسلیحاتی و دفاعی در بین بسیاری از کشورهای دنیا حرفی برای گفتن داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با توجه به شرایط ویژه کرونا در برگزاری مراسم امسال، گفت: استان هرمزگان بعد از تهران به علت شرایط ویژه استراتژیک در کانون توجهات بوده است و هر ساله شاهد حضور یکی از رؤسای قوا در رژه آغازین هفته دفاع مقدس بوده ایم.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط کرونا، تمام مسئولین باید اهتمام ویژه در زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس داشته باشند و با استفاده از المان ها، فضای دفاع مقدس را در شهر حفظ کنند.

امام جمعه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: دهه محرم و عزاداری ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شد و ما شاهد زنده نگهداشتن خیمه عزای اهل بیت(ع) بودیم، ان شاءالله در هفته دفاع مقدس هم اینچنین خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha