پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ تأثیری بر روند مبارزه با این رژیم نخواهد گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ تأثیری بر روند مبارزه با این رژیم نخواهد گذاشت.

ایشان در بیانیه ای گفت: هر کس که برای مردان مقاومت مانع تراشی کند، علیه آنان تحریک نماید و آنان را از سلاح منع کند، هرگز نخواهد توانست موضع مقاومت را تغییر دهد. هر کس از ملت و مقاومت فلسطین حمایت و پشتیبانی کند، موضع اش هرگز تغییر نخواهد کرد، بلکه بر تجربه و آمادگی آن برای جنگ پیروزمندانه می افزاید.

آیت الله نابلسی ادامه داد: از اقدام امارات و بحرین در عادی سازی روابط با اسرائیل متعجب نشدیم و از آنچه عربستان سعودی، مراکش و کشور های دیگر عربی که در صف تسلیم، ذلت و خواری ایستاده اند، انجام خواهند داد، هرگز تعجب نخواهیم کرد.

این عالم لبنانی تصریح کرد: چیزی در محور سر سپردگی و ذلّت تغییر نکرده، بلکه تنها روابط اعضای این محور با رژیم نژاد پرست آشکار شده و خفّت و خواری آنان در برابر ملت های عربی نمایان شده است. همچنین در محور مقاومت چیز عوض نشده است، تنها بر ایمان اعضای آن به گزینه مقاومت و تمسک بیشتر آنها به سلاح افزوده شده است.

ایشان با بیان اینکه عادی سازان روابط با اسرائیل امروز برای دستاورد های خود جشن می گیرند و به خاطر اقدامات خود خوشحال هستند، افزود: به آنها می گوییم کمی منتظر بمانید که آنچه را به دست آوردید را از شما می رباییم؛ چراکه مقاومت بیش از آنچه عقل اینها تصور کند، گسترش خواهد یافت و ضربات آن تمامی جهان عربی را فرا خواهد گرفت و این تحولات بزرگ تنها با نابودی کامل اسرائیل به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha