جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برته

حوزه/ رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه گفت: وزن دادن به طلاب جوان، معرفی نخبگان حوزه و آثار علمی آنان، پرداختن به مسائل بانوان تنها بخشی از اقدامات و رویکردهای جدید رسانه ی حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، امروز در نشستی با معاون آموزش حوزه های علمیه  که در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد از خبرگزاری حوزه برگزار شد، گفت: رسانه ی رسمی حوزه چند مأموریت کلان و اصلی دارد که دو مورد از آن ها عرصه ی خبر و عرصه ی فضای مجازی است؛ در عرصه ی خبری یک رسانه ی مجازی داریم که سایت خبرگزاری و کانال های آن در شبکه های اجتماعی است و یک رسانه ی مکتوب داریم که با عنوان هفته نامه افق حوزه به چاپ می رسد و منتشر می گردد.

رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، گفت: علاوه بر نشریه ی افق حوزه، ویژه نامه هایی را هم با موضوعات و به مناسبت های مختلف به چاپ رسانده ایم؛ ویژه نامه هایی با موضوعاتی همچون اخلاق و عرفان، سیره ی علما، بورس، بیت کوین، الحاد جدید و سایر موضوعات مورد نیاز جامعه ی امروز تنظیم و چاپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در واقع میراث دار زحمات تلاشگران این عرصه در دو دهه ی گذشته در حوزه ی علمیه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهار داشت: وزن دادن به طلاب جوان، معرفی نخبگان حوزه و آثار علمی آنان، پرداختن به مسائل بانوان تنها بخشی از اقدامات جدید رسانه ی حوزه است.

وی تصریح کرد: در دوران اوج شیوع کرونا توانستیم فعالیت های جهادی طلاب را به تصویر کشیده و آن ها را به سمع و نظر مخاطبین برسانیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: ارتباط گیری با مخاطبین و تعامل با آنها یکی دیگر از اقدامات این خبرگزاری است تا از این طریق بتوان دغدغه های آن ها را پیگیری نموده و پاسخ های در خوری به آنها داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha