شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری - دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز در خصوص فعالیت های حوزه علمیه فارس بیان کرد: حوزه علمیه فارس الحمدلله در ایام کرونایی به ویژه در بخش فعالیت های جهادی در خصوص تجهیز و اموات کرونایی بسیار خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری عصر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر این نهاد در مصلی نماز جمعه قدیم شیراز برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، در خصوص تعطیلی بی سابقه جلسات جامعه روحانیت شیراز، اظهار داشت: تاکنون در طول تاریخ چند دهه گذشته، جلسات جامعه روحانیت شیراز وقفه ای این چنین طولانی به خود ندیده بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جلسات جامعه روحانیت در سال های گذشته حتی در شب های پنجشنبه ماه های مبارک رمضان نیز برگزار می شده است، اضافه کرد: اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسات جامعه روحانیت شیراز وقفه ای را به دنبال داشت.

دبیر جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: معمولا همه مسائلی که پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است، فعلا فقط از سوی متدینین، اصحاب مساجد و علما به نحو مطلوبی رعایت می شود، اما متاسفانه مشاهده می کنیم که همه کاسه ها را بر سر روحانیت می شکنند.

وی همچنین در خصوص فعالیت های حوزه علمیه فارس بیان کرد: حوزه علمیه فارس الحمدلله در ایام کرونایی به ویژه در بخش فعالیت های جهادی در خصوص تجهیز و اموات کرونایی بسیار خوش درخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha