جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان در پیامی بر اهمیت جایگاه و فرهنگ دفاع مقدس و شهدای گرانقدر آن دوران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، در پیامی بر اهمیت جایگاه و فرهنگ دفاع مقدس و شهدای گرانقدر آن دوران تأکید کرد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ.(سوره توبه  آیه ۲۰ )

هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یادی از دلاور مرادان مجاهد در میدان جهاد اکبر و اصغر شود مردانی که ایثار و فداکاری آنان  الگویی برای نسلهای آینده و بصیرت آنان بسترساز تداوم انقلاب و مقاومت آنان باعث شکل گیری مقاومت در جهان گردید.

قداست دفاع در دوران طلایی هشت ساله ارزشهایی را خلق نمود تا بتوانیم در سایه آن زندگی ارزشی را تجربه کنیم و نام شهدای دوران دفاع مقدس چون ستاره زینت کوچه و خیابان های ما هست تا هیچگاه راه گم نکنیم و وصیتنامه های آنان بیدارمان می کند تا در خواب غفلت عمرمان سپری نشود.

جانبازان ، آزادگان و رزمندگان بی ادعای آن زمان در کنارمان زندگی می کنند تا همچون استوانه محکم ما را از تزلزل در مسیر انقلاب حفاظت کنند. یادش بخیر که امروز دفاع از حرم ، امنیت،سلامت و جهاد خدمت  تجربه دوباره آن دوران را تداعی می کند.

انشاءالله جهاد آینده نه چندان دور  در کنار حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برای تحقق وعده الهی در سوره نور آیه ۵۵ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَیٰ لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ یَعْبُدُونَنِی لَا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئًا ۚ وَمَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِکَ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ.

محمد حسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha