جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه مجلس انقلابی حربه «مکانیسم ماشه» شیطان بزرگ را خنثی می کند، گفت: ناکامی شیطان بزرگ در اجماع جهانی علیه تحریم تسلیحاتی ایران در سازمان ملل، برگ زرینی از برکات مقاومت ملت انقلابی و آشکار شدن ماهیت آمریکای خبیث است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: مکتب عاشورا مملو از عبرت و بصیرت انقلابی است و امام راحل با تأسی از فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا(ع)، بر طاغوت زمان و حامیان استکباری پیروز شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در ادامه با اشاره به این که تلاش آمریکا برای فعال شدن «مکانیسم ماشه»، نشان از فشار حداکثری شیطان بزرگ در بن بست دارد که با خروج از برجام، دیگر قادر به استفاده از مفاد این توافق برای احیای تحریم ها علیه ایران نیست.  

وی بیان کرد: اعلام مخالفت کشورهای مستقل حامی ایران و برخی کشورهای اروپایی با اقدام شیطان بزرگ در بازگرداندن تحریم ها، نشان از افول ابرقدرتی آمریکاست.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه مجلس انقلابی حربه «مکانیسم ماشه» شیطان بزرگ را خنثی می کند، ادامه داد: با وجود نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم، شیطان بزرگ نخواهند توانست با خیمه شب بازی جدید، برای بازگشت خودکار تحریم های بین المللی علیه ایران، اقدام کند.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: ناکامی شیطان بزرگ در اجماع جهانی علیه تحریم تسلیحاتی ایران در سازمان ملل، برگ زرینی از برکات مقاومت ملت انقلابی و آشکار شدن ماهیت آمریکای خبیث است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: شیطنت دنیای استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ در تمام دشمنی ها، ریشه در نحوه دیپلماسی و اتخاذ موضع گیری و سیاست های دولت ها دارد.

وی در پایان گفت: با گذشت 4 دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت شده که ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده ملت انقلابی ایران، از مسئولین ولایتمدار تو دهنی خورده و دل به رفتار سیاسی برخی افراد غرب زده بسته اند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha