پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بیرجند

حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان: دفاع مقدس به معنای واقعی انقلاب را برای همیشه بیمه کرد و این امر را باید نتیجه رشادت و ایثارگری های رزمندگان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشستی با جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس در نزد ملت ایران جایگاهی رفیع و بلندمرتبه دارند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان ادامه داد: شما عزیزان بدون هیچ چشم داشت و امکاناتی در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتید و در برابر دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی سینه ستبر کردید که این بسیار ارزشمند است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان بیان داشت: اگر کسی به دنبال یک نماد کامل و بی نقص از روحیه انقلابی گری است، شما عزیزان بهترین اسوه در این مورد هستید.

وی افزود: شما در سالهای جنگ تحمیلی با وجودی که بر وضعیت تسلیحاتی کشور و انقلاب در برابر دشمن تا دندان مسلح خبر داشتید، بازهم حاضر نشدید که پشت انقلاب و نظام را خالی کنید که این یک ارزش بزرگ است.

دریایی عنوان کرد: شما با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح به جهانیان نشان دادید که سلاح ایمان و توکل به خداوند متعال بر هر سلاح و نیرویی پیروز نهایی خواهد بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم بعث صدام و حامیان منطقه ای و جهانی اش حقانیت جمهوری اسلامی را برای همه عیان و هویدا ساخت که این کار کمی نبوده ونیست.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در ادامه تصریح کرد: دفاع مقدس به معنای واقعی انقلاب را برای همیشه بیمه کرد و این امر را باید نتیجه رشادت و ایثارگری های شما عزیزان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha