جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه معامله با خداوند در هر کاری موجب افزایش نفوذ کلام می‌شود، گفت: کارهایی که ما انجام می دهیم اگر از رنگ و بوی خدایی و معنویت به دور باشند هیچ سودی به معنای واقعی از آنها نخواهیم برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در کارگاه آموزشی «مصباح» روحانیون مستقر در روستاهای کردستان اظهار داشت: در احادیث اسلامی داریم که هر کس شب را به امید مسائل دنیوی روز کند، هیچ ارتباطی با مبعود خود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: بی شک هرکسی در هر سمت و مقامی  که دارد اگر نگاه مادی به شغلش داشته باشد، مسیر حرکت خود را اشتباه رفته است.

وی با اشاره به اینکه معامله با خداوند در هر کاری موجب افزایش نفوذ کلام می‌شود، افزود: کارهایی که ما انجام می دهیم اگر از رنگ و بوی خدایی و معنویت به دور باشند هیچ سودی به معنای واقعی از آنها نخواهیم برد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: یکی دیگر از مشخصه های یک مومن و انسان کامل حس مسئولیت است، لذا هر کسی که از همنوع و هم دین خود غافل باشد، از دایره دین و انسانیت خارج است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام حسین(ع) بزرگترین الگوی عدم پذیرش ظلم در جهان هستند، که باید از وجود مبارک ایشان الگو بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: کار تبلیغ برای همه مبلغان از سختی های زیادی برخوردار است، چنان که رسول اکرم (ص) در این مسیر بارها از سوی مشرکین و کفار توهین های زیادی را می شنیدند و تحمل می کردند، اما هرگز از وظیفه اصلی خود مایوس نمی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید سطح علمی طلاب و روحانیون ارتقا یابد و این قشر تاثیرگذار نباید هرگز از کسب علم غافل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha