پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی گفت: هرچه در جهت توسعه و تقویت حوزه های علمیه زحمت کشیده شود هم سرمایه گذاری است و هم کمک به جامعه و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به تقویت حوزه ها در عرصه های گوناگون گفت: ما معتقدیم امروزه حوزه در ترویج معارف والایی نقش دارد که آینده جهان بشریت را دگرگون خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  هرچه در جهت توسعه و تقویت حوزه های علمیه زحمت کشیده شود هم سرمایه گذاری است و هم کمک به جامعه و نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر جامعه رشد معنوی کرد قطعا حکومت اسلامی نیز باقی خواهد ماند و مسئول این رشد معنوی نیز حوزه های علمیه است.

امام جمعه یاسوج گفت: هرجا علما و حوزه ها بودند، رشد معنوی و عقلانی جامعه و مردم نیز بوده است و ما نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا حوزه های استان را در عرصه های گوناگون رشد کنند و بتوانند هرچه بهتر و بیشتر معارف اهل بیت(ع) را به مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، استانی که مورد بی مهری حکومت‌های دست نشانده قرار گرفته بود و به نوعی دارای محرومیت بی نهایت و مشکلات بی نهایت بود، امروز شکوه، مجد و پیشرفت در آن اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha