چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست اساتید حوزه کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله اعرافی

حوزه/ جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله اعرافی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز با حضور آیت الله اعرافی و مسئولان نهادهای حوزوی استان، در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این جلسه با اشاره به اهمیت هماهنگی بین نهادهای حوزوی خاطرنشان کرد: نهادهای حوزوی اگر از هم گسسته و ناهماهنگ باشند باعث عدم رشد حوزه خواهد شد، لذا تصمیم گرفته شد تا این شورا شکل بگیرد.

وی افزود: امیدواریم که شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان هم از لحاظ کمی و تشکیل بیشتر جلسات و هم از لحاظ کیفی و محتوایی بیش از پیش در مدیریت حوزه استان ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه و  امام جمعه یاسوج نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تقویت و توسعه حوزه های علمیه، گفت: هرجا علما و حوزه ها باشند، رشد معنوی و عقلانی جامعه نیز بوده است و ما معتقدیم امروز قوانین الهی توسط حوزه های علمیه در جامعه ترویج می شود.

در ادامه این جلسه، تنی چند از مسئولان نهادهای حوزوی در استان به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha