جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علی اصغر ضیائی

حوزه/ مدیر ارتباطات بین الملل حوزه علمیه با بیان اینکه تعامل با نهادهای بین‌المللی از وظایف ما است، گفت: بخش بین الملل حوزه علمیه قم حدود ۷۰ تشکل دارد که در راستای تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی فعالیت دارند و می‌توانند در پیشبرد اهداف فرهنگی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید علی اصغر ضیایی در دیدار با معاون و مدیران فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به ضرورت ارتباط بین حرم مطهر و حوزه علمیه ابراز کرد: حوزه علمیه ظرفیت‌های زیادی برای کارهای فرهنگی دارد و باید با نگاه کوتاه مدت برای برخی امور اجرایی هر چه زودتر به تفاهم برسیم.

وی با بیان اینکه همه ما بر سفره حضرت معصومه سلام‌الله علیها نشسته‌ایم و باید همت خود را برای هم افزایی مضاعف کنیم، گفت: ما باید در مسأله اربعین که در پیش رو است حتی اگر حضور در این مراسم میسر نباشد در داخل کشور نقش آفرین باشیم و از این ظرفیت استفاده کنیم.

مدیر ارتباطات بین الملل حوزه علمیه با بیان اینکه تعامل با نهادهای بین المللی از وظایف ما است، افزود: ما در طول سال بیش از ۲۴۰ مهمان تراز بالا در امور فرهنگی را به کشور دعوت می‌کنیم و ظرفیت‌هایی در داخل و خارج کشور در ارتباط با ادیان و مذاهب دیگر در اختیار داریم و به دنبال این هستیم که شورای ادیان را تشکیل دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت زبان دانان حوزوی در ارتباط با تبلیغ در حوزه زائران خارجی، تصریح کرد: بخش بین الملل حوزه علمیه قم حدود ۷۰ تشکل دارد که در راستای تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی فعالیت دارند و می‌توانند در پیشبرد اهداف فرهنگی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تاثیرگذار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha