سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر / تجمع اعتراضی طلاب همدان در محکومیت خیانت کشورهای عربی منطقه

حوزه/ امام جمعه همدان با تقدیر از آیت الله موسوی اصفهانی، گفت: بنابر تصمیم شورای حوزه استان و نظر آیت الله اعرافی و قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و عملکرد قابل قبول آیت الله موسوی اصفهانی، هیچگونه تغییری در مدیریت حوزه استان همدان اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه آیت الله آخوند با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: امروز مهم ترین وظیفه طلاب خدمت به دین، اسلام و امام زمان(عج) است و راه موفقیت در این مسیر، مطالعه، تلاش و تقوا است.

وی با تقدیر از آیت الله موسوی اصفهانی، ابراز داشت: در دوران حضور آیت الله موسوی اصفهانی و مجموعه مدیریتی همراه شاهد اقدامات مبارکی در سطح مدارس استان بوده‌ایم.

امام جمعه همدان توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری جلسات شورای حوزه استان و اعضای آن ارائه کرد و گفت: یکی از افرادی که در این جلسات به صورت همیشگی بر تحصیل، رفع مشکلات طلاب خصوصا مشکلات معیشتی تاکید دارد، آیت الله موسوی اصفهانی است که نشان از دغدغه ایشان دارد.

وی افزود: با وجود افزایش تورمی که در سال های اخیر با آن مواجه بوده ایم، اما شهریه طلاب تغییر چندانی نداشته است و لذا طلاب از نظر معیشتی با سختی‌های فراوانی همراه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر جایگاه شورای حوزه استان و وظایف آن، یادآور شد: طلاب باید مراقب باشند تا جایگاه حوزه علمیه، شورا و مدیریت استان حفظ کنند و هر گونه اقدامی در این محیط را بر اساس اخلاق مداری دنبال و اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری‌های کلان استان در رابطه با حوزه های علمیه و طلاب توسط این شورا صورت می گیرد و لذا طلاب باید مراقب باشند که مسائل موجود را به فضاهای دیگر نکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه تصمیم در خصوص مدیریت استان یکی از وظایف این شورا است، ابراز کرد: بنابر تصمیم این شورا و نظر آیت الله اعرافی و قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و عملکرد قابل قبول آیت الله موسوی اصفهانی، هیچگونه تغییری در مدیریت استان اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه برای شورای حوزه استان تفاوتی بین طلاب وجود ندارد، خاطر نشان کرد: شورا، پذیرای هر گونه نقد، انتقاد و پیشنهادی از جانب روحانیون استان می باشد و تمامی اعضا نیز پذیرای این پیشنهادات و انتقادات هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان ادامه داد: اگر طلاب دارای ایده های فرهنگی در زمینه های مختلف هستند، شورا از این ایده ها تا آنجا که امکان دارد حمایت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha