جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
چهلمین سالگرد دفاع مقدس

حوزه/ دفاع مقدس گنجی پایان‌ناپذیر و سرمایه‌ای بزرگ برای پشتیبانی از حرکت تمدن ساز ملت ایران تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اطلاعیه ای صادر کرد.

 بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس امسال، مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و به وجود آمدن دفاع مقدس ملت ایران به صورت اعجاب‌آمیز در برابر تمامی قدرت‌های شیطانی است.

دفاع مقدس گنجی پایان‌ناپذیر و سرمایه‌ای بزرگ برای پشتیبانی از حرکت تمدن ساز ملت ایران تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار است. دفاع مقدس از تجربیات ناب و موفق گام اول انقلاب اسلامی و از مصادیق عمل به نظریه نظام انقلابی، عمل به شعارهای فطری انقلاب اسلامی و میدان دادن به جریان انقلابی کشور است که در گام دوم نیز باید به‌عنوان سرمشقی مطمئن بدان توجه داشت.

شرایط کنونی کشور که از جهت آرایش تمام‌عیار جنگی دشمن مقابل ایران اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی و نفوذ اطلاعاتی مانند سال‌های دفاع مقدس ماهیت ائتلافی دارد ایجاب می‌کند الگویی همچون عمل در دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف در مقابل دشمن سرلوحه کار قرار گیرد. دفاع مقدس گرچه مربوط به مقطع خاص از تاریخ انقلاب اسلامی است، اما درس‌ها، عبرت‌ها و ظرفیت‌های الگو گیری آن، قطعاً منحصر به دوره‌ای خاص از تاریخ این کشور و انقلاب نیست.

سپاه الغدیر استان یزد ایمان دارد در این برهه تاریخی که مشکلات شدید اقتصادی کشور فشار سنگینی را بر دوش مردم عزتمند ایران اسلامی وارد می‌کند، با الگوگیری از عمل مجاهدانه، مخلصانه و عالمانه دفاع مقدس از سوی مسئولین و مردم قابل حل است و در صورت آنگونه مجاهدت‌ها، همه دشمنان به‌زانو درخواهند آمد و مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برطرف خواهد شد. سپاه الغدیر در هفته دفاع مقدس ضمن تجدیدعهد با امام شهدا و شهدای این دفاع همیشگی و تأکید بر اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با علم به اینکه دفاع همچنان باقی است، خود را موظف به مجاهدتی همانند همرزمان شهید خود در پیشاپیش همه آحاد جامعه برای رسیدن ملت سرافراز ایران به قله‌های عزت و افتخار می‌داند.

سپاه الغدیر استان یزد

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha