جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / برگزاری نشست ماهانه ائمه جمعه استان همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان از شناسایی نیازهای فرهنگی و تدوین اطلس تبلیغی روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه استان همدان، با بیان اینکه دستور کار جلسات باید از قبل مشخص باشد، اظهار داشت: برای آنکه جلسات دارای خروجی هدفمند و مناسب باشد، نیازمند مشخص بودن دستور کار جلسات، قبل از برگزاری آن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای تبلیغ استان با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با عرصه تبلیغ، مطرح کرد: در مدت زمان تشکیل این شورا دستاوردهای خوبی را به دست آورده ایم که باید از این شورا، به عنوان یک شورای با برکت یاد کنیم.

امام جمعه همدان به تشریح مهم ترین اقدامات و مصوبات این شورا پرداخت و گفت: دیدار با اکثر روحانیون مستقر استان، احصاء اطلاعات کلی روستاهای استان از نظر روحانیون مستقر و مشکلات و خواسته های آنان و در نهایت تدوین اطلس تبلیغی روستاهای استان از جمله اقداماتی است که در این مدت توسط شورا انجام شده است.

وی افزود: بسیاری از این اقدامات نتیجه تشکیل این شورا است، و لذا لازم است تا در دیگر شهرستان‌های استان نیز این شورا تشکیل و فعال شود، و در آن با ایجاد شبکه سازی و ارتباط با مبلغان و روحانیون مستقر شاهد برطرف کردن مشکلات آنها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان این جلسه با اعلام تشکیل شورای راهبردی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان از روز های اول حضور خود، عنوان کرد: شورای راهبردی دفتر، که متشکل از کمیته‌هایی برای رصد اتفاقات مهم استان است، وظیفه ارتباط گیری با بدنه جامعه، خصوصا گروه‌های انقلاب به عنوان حد واسطی را بر عهده دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha