پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: هشت سال دفاع مقدس به همه ما خودباوری داد، بنابراین باید این دوران را برای نسل های جوان به خوبی معرفی کنیم.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: دفاع مقدس برای ملت ایران یک رویداد بزرگ تاریخی و یک معجزه الهی بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: دفاع مقدس شاید در ظاهر خسارت هایی به دنبال داشت، ولی بر تجربیات ما افزود و باعث گردید که امروز در بسیاری از حوزه ها دفاعی و نظامی در جهان حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم و این مهم را دشمنان به خوبی می فهمند.

این استاد حوزوی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به همه ما خودباوری داد، بنابراین باید این دوران را برای نسل های جوان به خوبی معرفی کنیم، زیرا مردم باید بدانند اصلی‌ترین و محوری‌ترین رمز پیروزی ما ولایت‌مداری است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران بیان داشت: بزرگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو و اسوه برای جوانان این مملکت و نظام هستند و باید این عزیزان به جامعه شناسانده شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه کردستان از ابتدا تا پایان هشت سال دفاع مقدس حضور پرافتخاری داشت، اظهار کرد: همه اقوام و مذاهب در دفاع از مملکت و نظام  کنار همدیگر بودند و این نشان از وحدت مردم در برهه های حساس دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در پایان افزود: شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما قوی هستیم» می باشد و این شعار نشان می دهد که این انقلاب برخلاف ادعاهای دروغین دشمنان روز به روز مقتدرتر می گردد و همین عامل وحشت مستکبرین و ابرقدرتها شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha