جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر ضرورت انتقال مفاهیم عالی دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ضرورت حفظ یاد و نام شهدا و تجلیل از ایثارگران، اظهار داشت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم با ارزش آن به نسل‌های آینده یکی از ضرورت‌های امروزه کشور است که مسئولین باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 وی افزود: بر اساس صریح آیات و روایات رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس به استقبال این درهای بهشت الهی رفتند تا این آزادگی و عزت نصیب ملت بزرگ ایران شود و ملت ایران مدیون رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران و شهدای دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و ادامه داد: حفظ یاد و نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس یکی از اصلی ترین رسالت‌های نظام اسلامی است که باید یاد این ایستادگی و سلحشوری‌ها را زنده نگه داریم خصوصا در آذربایجان‌غربی که دارای بیش از ۳۶ هزار شهید است.

وی گفت: آذربایجان‌غربی تا امروز هم عرصه حماسه‌های دفاع از ایران اسلامی است و باید در این حوزه توجه جدی داشته و نسل جدید را با آرمان‌های دفاع مقدس بیش از  پیش آشنا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha