پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست بررسی مسائل و مشکلات مدرسه علمیه ریحانه الرسول یزد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی در نشستی با مؤسس مدرسه علمیه ریحانة الرسول (س) ، به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در نشستی با  مؤسس مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) یزد، ضمن ارائه گزارشی از حوزه های علمیه خواهران استان، از حمایت های مادی و معنوی ایشان و سایر اعضای هیئت امناء مدرسه، تشکر و قدردانی کرد و با تشریح وضعیت فعلی مدرسه ریحانه الرسول(س) به بیان مسائل و مشکلات مدرسه پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم فعال بودن هیئت امناء مدارس علمیه و نقش مؤثر مؤسسین در بهتر اداره حوزه ها، خواستار فعالیت بیش از پیش هیئت امناء این مدرسه شد و اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری مجدّانه مسئولین مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) یزد، شاهد رشد چشمگیری در زمینه آموزشی، اعتقادی و فرهنگی طلاب و رفع مشکلات مدرسه باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به بعضی از مسائل از قبیل پذیرش طلاب جدید الورد، کمبود فضای آموزشی و تکمیل ساختمان نیمه کاره مدرسه اشاره و خواستار همکاری هیئت امنا و موسس مدرسه برای شروع نازک کاری ساختمان جدید مدرسه شد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ابویی ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته جهت برطرف نمودن مسائل این مدرسه، در خصوص رفع مشکلات از جمله تکمیل ساختمان مدرسه قول همکاری لازم را داد و بر تکمیل آن تاکید کرد.

 در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس، از حمایت های مادی ومعنوی حجت الاسلام والمسلمین ابویی قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha