سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی، قدرتمندی امروز کشور را حاصل دوران دفاع مقدس دانست و گفت: جنگ تحمیلی ما را سازنده و قهرمان بار آورد و از خواب بیدار کرد، برای همین باید این روزها را گرامی داشت و در تاریخ زنده نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به فرا رسیدن ایام دفاع مقدس، گفت: این ایام یادآور ماجرای عظیم و عبرت آموزی است که تعیین کننده و نجات بخش این روزهای جامعه ما خواهد بود.

امام جمعه بناب، بقای امروز جامعه را مرهون دفاع مقدس خواند و  افزود: قدرتمندی امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است. جنگ تحمیلی ما را سازنده و قهرمان بار آورد و از خواب بیدار کرد، برای همین باید این روزها را گرامی داشت و در تاریخ زنده نگه داریم.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در طول ۴۰ سال و همچنین ناکارآمدی برخی مسئولین  اشاره کرد و گفت: در  هر مملکتی اختلاس گر و دزد هست و کشور ما نیز از این امر مستثنی نمی باشد. در هر کشوری و در میان بشر خوب و بد هست و خواهد بود، رسانه ها و ما نباید آن را بزرگ جلوه کنیم و دستاوردها و فداکاری های را با آنها خاموش کنیم.

وی در خاتمه از فرماندار بناب خواست که در برگزاری جلسات اداری به مدیریت زمان توجه بیشتری شود و جلسات را در حداقل زمان ممکن برگزار کنند، تا مسئولین ادارات بیشتر بتوانند به مشکلات مردم  برسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha