جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: در هر جنگی قسمتی از خاک کشورمان به دست بیگانگان افتاده است و تنها در دوران هشت ساله دفاع مقدس با وجود فشارهای جهانی علیه انقلاب اسلامی و طولانی بودن جنگ حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی پورمحمدی، در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح شهرستان مراغه، به مناسبت هفته دفاع مقدس‌، گفت: در دوران جنگ تمیلی پایه های جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان کشورمان مستحکم شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در هر جنگی قسمتی از خاک کشورمان به دست بیگانگان افتاده است و تنها در دوران هشت ساله دفاع مقدس با وجود فشارهای جهانی  علیه انقلاب اسلامی و طولانی بودن جنگ حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

وی ادامه داد: امروز آنچه که داریم به برکت همان از خودگذشتگی ها و ایثارها است و باید قدردان آن ها باشیم.

امام جمعه مراغه، زنده نگه داشتن فداکاری های دوران دفاع مقدس را وظیفه همه ما دانست و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسبی برای انتقال و بازگو کردن دلاوری های آن دوران است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد امکانات و تجهیزات پیشرفته در کشورمان هستیم و دشمن از ایستادگی و توان بالای جوانان این مرز و بوم ناراحت و خشمگین است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: دشمنان در دوران دفاع مقدس فکر می کردند ایران اسلامی توانایی مقابله با آن ها را نخواهد داشت.

وی افزود: با توکل بر خدا و رشادت ها و از جان گذشتگی ها در دوران جنگ تحمیلی، پیروز از میدان جنگ خارج شدیم و مقاومت و ایثار دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha