پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به مشابهت دفاع مقدس با جنگ اقتصادی امروز، گفت: در هر دو نبرد تمام دنیا علیه ما بودند و ما تنها به پشتیبانی خداوند متکی بوده و هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با حضور در حسینیه مرکز آموزش افسری و تربیت پاسداری علویون در میان جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان وسلحشوران ایران اسلامی تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه در هرجنگ و رزمی به سه عنصر نیاز است، افزود: اولین عنصر این است که بدانیم کاری که می‌کنیم و مسیری که می‌رویم طریق هدایت است و بدانیم که هدف جنگ توسعه طلبی، کشور گشایی و اضافه کردن بر محیط جغرافیایی نیست بلکه  جنگ‌مان برای خدا، اسلام و نجات بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان قم عوامل مهم دیگر برای هر جنگی را توانایی رزمی و پشتیبانی جنگ دانست و گفت: جنگ هشت ساله ما با رژیم بعثی صدام دفاع از کشور و ایستادن در برابر دشمن متجاوزی بود که تمام دنیا از او حمایت و پشتیبانی می‌کردند وگرنه صدام در حد و اندازه جنگ با ملت بزرگ ایران نبود.

وی ادامه داد: ما با دست خالی و بدون ابزار کافی با توکل بر خداوند و همت رزمندگان، سلحشوران و فرهیختگان‌مان نه تنها توانستیم دشمن متجاوز را به عقب برانیم بلکه با پیروزی از این جنگ هشت ساله بیرون آمدیم.

آیت الله سعیدی با اشاره به روحیه جهاد و مقاومت در ملت ایران، ابراز کرد: ملت ایران بعد از چهل سال  رشد وترقی، امروز کاری کرده که دشمن از آن خوف و وحشت دارد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ما هیچ پشتیبانی بجر خداوند نداشتیم، افزود: در حال حاضر هم مثل زمان جنگ ما تنها هستیم و پشتیبانی خداوند قادر و متعال برای مقابله با دشمن کافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha