جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب زبان دان اصفهان

حوزه/ مسئول ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه استان فارس گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس، فراخوان جذب و همکاری طلاب و اساتید زباندان اعلام شد.

حجت الاسلام احمد فولادی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اعلام فراخوان طلاب زباندان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای استان و حضور توریست از تمام کشورهای جهان و ترویج فرهنگ تشیع، با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، از بین تمام طلاب زباندان  برای مسئولیت تورهای گردشگری دعوت می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: طلاب برای ثبت نام و اطلاعات دقیق تر می توانند به دفتر ارتباطات و بین الملل مدیریت حوزه علمیه استان فارس مراجعه یا با شماره ۰۷۱۳۲۲۳۲۲۸۱ داخلی ۱۴۸ تماس حاصل کنند.

مسئول ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: علاوه بر زبان های عربی و انگلیسی که پرکاربرد هستند، در آینده نیز فراخوانی در همین رابطه به زبان های چینی، اسپانیولی و روسی را در برنامه خواهیم داشت.

وی  عنوان کرد: پس از جذب طلاب زباندان، این افراد به اداره کل گردشگری استان فارس برای گذارندن دوره شش ماهه معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام فولادی در پایان افزود: جذب طلاب زباندان در راستای رسالتی است که بر عهده داریم، چراکه در صددیم برای توریست هایی که به این استان سفر می کنند علاوه بر مباحث تاریخی، مباحث دینی را مطرح کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha