پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حوزه/ حجت الاسلام آقاجانپور گفت: دو روزی بود که دچار تنگی نفس و تب و لرز شدید شده بودم، با خودم فکر می کردم سرماخوردگی است، اما با تشدید شدن بیماری امروز به بیمارستان شهید چمران تهران مراجعه و در آزمایشات بعمل آمده تست کرونای اینجانب مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با صدور پیامی ضمن خبر دادن از ابتلاء خود به کرونا گفت: امروز رعایت پروتکل های بهداشتی برای در مصون ماندن از ابتلا به این ویروس منحوس بر همگان واجب شرعی است.

متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به این شرح است:

مدت دو روزی بود که دچار تنگی نفس و تب و لرز شدید شده بودم/ با خودم فکر می کردم سرماخوردگی است و با استراحت و مصرف دارو مشکل حل می شود. اما با تشدید شدن بیماری امروز به بیمارستان شهید چمران تهران مراجعه و در آزمایشات بعمل آمده تست کرونای این جانب مثبت اعلان و به مدت دو هفته در قرنطینه قرار گرفتم.

مطمئن هستم با سعی و تلاش جهادی کادر پزشکی و درمانی کشور قریب به اتفاق مبتلایان به این ویروس منحوس شفا پیدا می نمایند.

از همه ی عزیزان و بزرگواران درخواست می نمایم پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت را رعایت نمایند و حتما از ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست و محیط استفاده نمایند، تا خود و دیگران را آلوده نکرده و سلامت و جانشان در معرض تهدید قرار نگیرد.

امروز رعایت پروتکل های بهداشتی برای در مصون ماندن از ابتلا به این ویروس منحوس بر همگان واجب شرعی است.

تهران - سیدضیاءالدین آقاجانپور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha