سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فلاحی

حوزه/ در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب بر ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم، حجت الاسلام والمسلمین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در نماز جمعه همدان و برگزاری میز خدمت در تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت آتش به اختیار عمل کرده و وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در فرمایشاتی خطاب به مسئولان در خصوص لزوم برقراری ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم فرمودند: "به میان مردم بروید، با مردم بی‌واسطه مرتبط بشوید، از مردم بشنوید؛ این از کارهای بسیار مهم است. گزارش‌هایی که به ما می‌رسد، هرچند آن گزارش‌ها صادقانه باشد، امّا خیلی تفاوت می‌کند با آنچه انسان در مواجهه‌ی با مردم و رفتن در میان مردم مشاهده می‌کند و می‌بیند" (۱۳۹۶/۰۵/۱۲).

در این راستا چند هفته‌ای است که حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در نماز جمعه همدان و برگزاری میز خدمت در تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت آتش به اختیار عمل کرده و وارد میدان شده است.

در این میز خدمت که در حدود یک ساعت قبل از شروع خطبه‌ها آغاز می‌شود، مردم به راحتی و در فضایی صمیمی می‌توانند با نماینده خود صحبت و به بیان مشکلات، درخواست‌ها و دیدگاه‌های خود بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی در راستای عمل به نقش نظارتی خود در جایگاه نمایندگی مجلس و با توجه به اینکه مطالبات طرح شده در این جلسات، عموماً در خصوص مسائل مربوط به مدیریت شهری بوده، میز خدمت این هفته را با همراهی شهردار و مدیران شهرداری‌های مناطق چهار گانه همدان در محل نماز جمعه همدان برگزار خواهد کرد.

مسئولان باید به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل کنند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تاکید بر لزوم در دسترس بودن مسئولان، اظهار داشت: در این دیدارها مشکلات و درخواست‌های مردم را می‌شنویم و اگر امکان انجام کار وجود داشته باشد، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و اگر در حیطه وظایف ما نباشد، صرف شنیدن حرف مردم که در زیر بار مشکلات قرار گرفته‌اند هم تا حدودی باعث سبک شدن آن‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در دسترس بودن مسئولان توصیه رهبر معظم انقلاب است، گفت: توصیه ما نیز به مسئولینی که تا به حال این کار نکرده و یا کمتر به آن توجه داشته‌اند این است که به این توصیه حضرت آقا عمل کنند و به میان مردم بیایند.

گفتنی است، بنابر اعلام دفتر حجت الاسلام والمسلمین فلاحی این برنامه در هفته‌های آتی نیز با حضور مدیران مختلف دستگاه‌های اجرایی در محل نماز جمعه شهرهای مختلف حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha