سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جمال قدرتی

حوزه/رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان گفت: دولتمردان و مسئولان در گام دوم انقلاب برای از بین بردن مشکلات ودر راس آنها موانع اقتصادی و معیشتی، تمام نگاه خویش را معطوف توانایی های داخلی کنند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، ابرقدرت های مستبد شرق و غرب با هدف به زانو درآوردن این انقلاب نوپا، صدام را علیه کشورمان به انواع و اقسام تجهیزات جنگی مجهز کرده و از حمایت های مادی و معنوی وسیعی برخوردار ساختند تا ناجوانمردانه بر این کشور اسلامی بتازد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت ساله اگرچه خسارت های فراوانی را برای کشور به دنبال داشت، ولی منشأ خیرات و برکات بسیاری نیز گشت.

وی افزود: چهار دهه از عمر انقلاب گذشته و دفاع مقدس را می‌توان اولین و مهم ترین تجربه این نظام دانست که به تعبیر امام خمینی (ره) ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست و ثابت کرد که حکومت دینی برخاسته از توده مردم می‌ تواند جامعه را مدیریت کند.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: در روزگاری که غرب و شرق از اهدا تجهیزات پیشرفته و به روز جنگی گرفته تا اعزام سربازان تازه نفس برای رژیم بعث سنگ تمام گذاشتند، در مقابل رزمندگان اسلام نتوانستند اهداف و خواسته های خود را جامه عمل بپوشانند.

وی اظهار کرد: دشمنان، بعد از جنگ تحمیلی نیز در تمام عرصه ها با جنگ نیمه سخت و جنگ نرم و تحریم ها سعی در از پای درآوردن نظام اسلامی را داشتند، ولی نتوانستند و ملت ایران همچون سال های جنگ تحمیلی با تمام توان ایستاده اند و ذره ای از آرمان ها عقب ننشسته اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای فقط یک برهه زمانی نیست که تمام شده باشد، بلکه گنجینه عظیمی است که انقلاب را بیمه کرده و همچنان به پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بازخوانی سند افتخار ۸ سال دفاع مقدس که مملو از حماسه و ایثار و ابتکار و کار جهادی است برای نسل جوان  بر عهده تمامی مسئولین و مدیران کشور است تا در گام دوم انقلاب برای از بین بردن تمام مشکلات و موانع که در راس آنها موانع اقتصادی و معیشتی، تمام نگاه خویش را معطوف توانایی های داخلی کرده و همچون چهل سال گذشته غرب و آمریکا و حکومت های دست نشانده منطقه ای را در به زانو درآوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha