چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی نجم - حوزه خواهران سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی مردان و زنان رشیدی است که در دفاع از اسلام و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صحنه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، با صدور پیامی یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

به فرموده مقام معظم رهبری زید عزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

اینجانب یاد و نام هفته دفاع مقدس را که یادآور دلاور مردی مردان و زنان رشیدی است که در دفاع از اسلام و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صحنه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند ، گرامی داشته ، به روح پرفتوح و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای صدر اسلام ، انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافع حرم  درود و تحیت می فرستم .

ضمن آرزوی سلامتی برای همه جانبازان و ایثارگران و طول عمر با عزت برای خانواده محترم شهداء از خداوند متعال مسئلت دارم و امید داریم تا به زودی ، پرچم این انقلاب را به دست با کفایت رهبر عزیز ، فرزانه و نائب بر حق حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف ، به صاحب آن برساند و ما را به سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم عزیزمان ملحق نماید .

و من الله التوفیق

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha