چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
شاهین دژ

حوزه/ نجفیان با اشاره به دستاورهای مهم دفاع مقدس، گفت: تقویت باور ملی و دینی، تولید تفکر بسیجی و تحول در صنعت دفاعی کشور از مهم‌ترین دستاوردهای جنگ تحمیلی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، جواد نجفیان امروز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسمی به همت مدارس علمیه الزهرا "سلام‌الله علیها" شاهین‌دژ و ارومیه در مزار دو شهید گمنام شهرستان شاهین‌دژ برگزار شد، به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری وحرکت مردمی وارد چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشورمان شدیم و باید دستاوردهای عظیم انقلاب در طول این چهل سال برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به دلیل نام‌گذاری جنگ تحمیلی به دفاع مقدس، افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و به تنهایی در مقابل چندین کشور ایستاد و از ناموس و کشورش دفاع کرد و در جنگ نابرابر ۸ ساله یک وجب از خاک کشور را از دست نداد، بنابراین این دفاع از بزرگ ترین افتخارات برای کشورما محسوب شده وهرسال آن را گرامی می‌داریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ تصریح کرد: جنگ تحمیلی علاوه بر ایجاد عزت در جمهوری اسلامی و ملت ایران، در داخل کشور دستاوردهایی داشت که ازجمله مهم ترین دستاوردش این بود که اعتماد به نفس و خود باوری و روی پا خود ایستادن را در ما تقویت کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس باعث شد باورهای دینی در سطح جامعه ما تقویت شود و تفکر بسیجی در جامعه تولید گردد و تفکر بسیجی چیزی نیست جز بهره گیری و حرکت در راستای تعالیم دینی و مذهبی. چیزی که بر گرفته از اسلام و مکتب استو

نجفیان در ادامه، تحول در صنایع دفاعی کشور را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: جوانان بسیاری در دامن این جنگ تربیت شدند که می‌توانند امروز کل دنیا را تحت تاثیر قرار دهند و در زمینه‌های مختلف، تجارب سیاسی ، نظامی و اقتصادی فراوانی ما در جنگ تحمیلی کسب کردیم.

این مراسم همزمان به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه هم پخش می‌شد.
 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha